Ilga kelionė už vairo, ypač naktį? Mintyse poilsis, o akys merkiasi? Situacija tikrai pavojinga. Geriausia išeitis sustoti nakvynei ar bent jau kelioms valandoms miego automobilyje. Tačiau jei tokios galimybės neturite, kaip neužmigti ir išlaikyti atidumą kelyje?

  1. Maisto ir gėrimų naudojimas

Atsidarykite energetinio gėrimo skardinę. Tai padidins jūsų dėmesingumą vairavimo metu.

Užkandžiaukite lėtai. Jei jūsų užkandžiai iš mažų gabaliukų, valgykite po vieną. Stenkitės kuo ilgiau kramtyti, kad procesas užsitęstų kiek įmanoma ilgiau ir jūs išliktumėte budrus.

Venkite cukraus. Po kurio laiko cukrus sukels jūsų mieguistumą. Kuo greičiau cukrus buvo suvartotas, tuo greitesnis bus jo poveikis.

Kramtomoji guma. Kramtymas sustabdys žiovulį. Nenustokite kramtę, net jei jūsų burna pavargo. Šį metodą dažnai naudoja ilgų nuotolių vairuotojai ir tai išties veikia.

Ledo gabaliukai. Ledas neleis jums užsnūsti ir pabudins jūsų mintis.

  1. Atsivėsinkite

      Salono temperatūra. Nusistatykite žemesnę temperatūrą automobilyje, nei esate įpratę, tačiau ne per daug šaltą, kad jūsų smegenys ir kūnas išliktų pakankamai šilti. Leiskite ventiliatoriui pūsti jums tiesiai į veidą.

      Veido sudrėkinimas. Nusivalykite veidą ir kaklą šlapia servetėle.

      Lango atsidarymas. Atsidarykite langą. Stiprus ir vėsus vėjas padės jums išlikti susikaupus.

  1. Klausykitės muzikos

      Nemėgstama muzika. Raskite radijo stotį, kuri grotų jūsų nemėgiamas dainas. Kuo labiau muzika jus erzins, tuo geriau. Kaip bebūtų, nesiklausykite savo mėgiamos muzikos, ypač jei ji rami ir nėra ritmiška. Padidinkite garsą.

       Dainavimas. Dainuokite kartu su grojančiais atlikėjais ar kalbėkitės su keleiviais.

  1. Pratimai

       Galvos pasukimas. Periodiškai pasukinėkite galvą į šonus ir giliai įkvėpkite. Delnais padaužykite sau per veidą.

       Rankos pakėlimas. Pakelkite vieną ranką į viršų.

       Kūno pakėlimas. Šiek tiek pasikelkite nuo sėdynės.

       Skaičiavimas. Balsu pridėkite ir atimkite skaičius.

       Judėjimas. Judėkite pagal grojančią muziką.

        Vairo suspaudimas. Vairuodami stipriai suspauskite vairą.

        Riksmas. Blogiausiu atveju surikite ar kalbėkite pakeltu balsu.

  1. Keiskite nustatymus

        Autopilotas. Nenaudokite autopiloto.

        Salono apšvietimas. Uždekite salono šviesą. Tamsa priverčia jūsų kūną gaminti melatoniną, hormoną, kuris lėtina medžiagų apykaitą bei išsiskiria nakties miego metu. Planuokite iš anksto ir įsijunkite šviesą dar prieš pajaučiant nuovargį.

         Automobilio sėdynės reguliavimas. Nustatykite automobilio sėdynę į jums neįprastą poziciją. Tačiau būtinai sureguliuokite ir veidrodėlius, kad matomumas kelyje nepablogėtų. Kai priprasite prie naujos sėdėsenos, vėl keiskite ją.

GreenStreet autonuoma

comments are closed .